F. Ç. ÇETİNKAYA Et Al. , "Prozodik Okumanın Aracılık Etkisi Lise Düzeyinde Okuduğunu Anlama Ve Akıcı Okuma Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi," TURKISH STUDIES , vol.11, no.3, pp.809-820, 2016
ÇETİNKAYA, F. Ç. Et Al. 2016. Prozodik Okumanın Aracılık Etkisi Lise Düzeyinde Okuduğunu Anlama Ve Akıcı Okuma Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. TURKISH STUDIES , vol.11, no.3 , 809-820.
ÇETİNKAYA, F. Ç., ATEŞ, S., & YILDIRIM, K., (2016). Prozodik Okumanın Aracılık Etkisi Lise Düzeyinde Okuduğunu Anlama Ve Akıcı Okuma Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. TURKISH STUDIES , vol.11, no.3, 809-820.
ÇETİNKAYA, FATİH, SEYİT ATEŞ, And KASIM YILDIRIM. "Prozodik Okumanın Aracılık Etkisi Lise Düzeyinde Okuduğunu Anlama Ve Akıcı Okuma Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi," TURKISH STUDIES , vol.11, no.3, 809-820, 2016
ÇETİNKAYA, FATİH Ç. Et Al. "Prozodik Okumanın Aracılık Etkisi Lise Düzeyinde Okuduğunu Anlama Ve Akıcı Okuma Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi." TURKISH STUDIES , vol.11, no.3, pp.809-820, 2016
ÇETİNKAYA, F. Ç. ATEŞ, S. And YILDIRIM, K. (2016) . "Prozodik Okumanın Aracılık Etkisi Lise Düzeyinde Okuduğunu Anlama Ve Akıcı Okuma Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi." TURKISH STUDIES , vol.11, no.3, pp.809-820.
@article{article, author={FATİH ÇETİN ÇETİNKAYA Et Al. }, title={Prozodik Okumanın Aracılık Etkisi Lise Düzeyinde Okuduğunu Anlama Ve Akıcı Okuma Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi}, journal={TURKISH STUDIES}, year=2016, pages={809-820} }