P. DOĞAN And Ö. ÇAKIR, "İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri," Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.4, pp.3266-3285, 2020
DOĞAN, P. And ÇAKIR, Ö. 2020. İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri. Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.4 , 3266-3285.
DOĞAN, P., & ÇAKIR, Ö., (2020). İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri. Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.4, 3266-3285.
DOĞAN, PELİN, And ÖZLEM ÇAKIR. "İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri," Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.4, 3266-3285, 2020
DOĞAN, PELİN And ÇAKIR, ÖZLEM. "İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri." Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.4, pp.3266-3285, 2020
DOĞAN, P. And ÇAKIR, Ö. (2020) . "İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri." Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.4, pp.3266-3285.
@article{article, author={PELİN DOĞAN And author={ÖZLEM ÇAKIR}, title={İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri}, journal={Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2020, pages={3266-3285} }