P. Doğan And Ö. Çakır, "İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri," Manas Journal of Social Studies , vol.8, no.4, pp.3266-3285, 2020
Doğan, P. And Çakır, Ö. 2020. İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri. Manas Journal of Social Studies , vol.8, no.4 , 3266-3285.
Doğan, P., & Çakır, Ö., (2020). İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri. Manas Journal of Social Studies , vol.8, no.4, 3266-3285.
Doğan, PELİN, And Özlem Çakır. "İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri," Manas Journal of Social Studies , vol.8, no.4, 3266-3285, 2020
Doğan, PELİN And Çakır, Özlem. "İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri." Manas Journal of Social Studies , vol.8, no.4, pp.3266-3285, 2020
Doğan, P. And Çakır, Ö. (2020) . "İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri." Manas Journal of Social Studies , vol.8, no.4, pp.3266-3285.
@article{article, author={PELİN DOĞAN And author={Özlem Çakır}, title={İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri}, journal={Manas Journal of Social Studies}, year=2020, pages={3266-3285} }