H. Dursun And N. IŞIK TERTEMİZ, "Çevirim-içi Yapılan Web 2.0 Araçları Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Ders Planlarına Yansıtma Durumlarının İncelenmesi, 269-291 Examining Reflections of The Training on The Web 2.0 Tools Through Online Education on Mathematics Lesson Plans Developed by The Pre-Service Classroom Teachers," Turkish Studies-Educational Sciences , vol.16, no.1, pp.270-276, 2021
Dursun, H. And IŞIK TERTEMİZ, N. 2021. Çevirim-içi Yapılan Web 2.0 Araçları Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Ders Planlarına Yansıtma Durumlarının İncelenmesi, 269-291 Examining Reflections of The Training on The Web 2.0 Tools Through Online Education on Mathematics Lesson Plans Developed by The Pre-Service Classroom Teachers. Turkish Studies-Educational Sciences , vol.16, no.1 , 270-276.
Dursun, H., & IŞIK TERTEMİZ, N., (2021). Çevirim-içi Yapılan Web 2.0 Araçları Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Ders Planlarına Yansıtma Durumlarının İncelenmesi, 269-291 Examining Reflections of The Training on The Web 2.0 Tools Through Online Education on Mathematics Lesson Plans Developed by The Pre-Service Classroom Teachers. Turkish Studies-Educational Sciences , vol.16, no.1, 270-276.
Dursun, Harun, And NEŞE IŞIK TERTEMİZ. "Çevirim-içi Yapılan Web 2.0 Araçları Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Ders Planlarına Yansıtma Durumlarının İncelenmesi, 269-291 Examining Reflections of The Training on The Web 2.0 Tools Through Online Education on Mathematics Lesson Plans Developed by The Pre-Service Classroom Teachers," Turkish Studies-Educational Sciences , vol.16, no.1, 270-276, 2021
Dursun, Harun And IŞIK TERTEMİZ, NEŞE I. . "Çevirim-içi Yapılan Web 2.0 Araçları Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Ders Planlarına Yansıtma Durumlarının İncelenmesi, 269-291 Examining Reflections of The Training on The Web 2.0 Tools Through Online Education on Mathematics Lesson Plans Developed by The Pre-Service Classroom Teachers." Turkish Studies-Educational Sciences , vol.16, no.1, pp.270-276, 2021
Dursun, H. And IŞIK TERTEMİZ, N. (2021) . "Çevirim-içi Yapılan Web 2.0 Araçları Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Ders Planlarına Yansıtma Durumlarının İncelenmesi, 269-291 Examining Reflections of The Training on The Web 2.0 Tools Through Online Education on Mathematics Lesson Plans Developed by The Pre-Service Classroom Teachers." Turkish Studies-Educational Sciences , vol.16, no.1, pp.270-276.
@article{article, author={Harun Dursun And author={NEŞE IŞIK TERTEMİZ}, title={Çevirim-içi Yapılan Web 2.0 Araçları Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Ders Planlarına Yansıtma Durumlarının İncelenmesi, 269-291 Examining Reflections of The Training on The Web 2.0 Tools Through Online Education on Mathematics Lesson Plans Developed by The Pre-Service Classroom Teachers}, journal={Turkish Studies-Educational Sciences}, year=2021, pages={270-276} }