E. Z. DUMAN Et Al. , "Field Skills for Secondary Education Philosophy and Related Fields within the Content of Türkiye Holistic Model for K12 Skills Framework K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli Kapsamında Ortaöğretim Felsefe Grubu Alan Becerileri," Milli Egitim , vol.53, no.241, pp.543-570, 2024
DUMAN, E. Z. Et Al. 2024. Field Skills for Secondary Education Philosophy and Related Fields within the Content of Türkiye Holistic Model for K12 Skills Framework K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli Kapsamında Ortaöğretim Felsefe Grubu Alan Becerileri. Milli Egitim , vol.53, no.241 , 543-570.
DUMAN, E. Z., KADIOĞLU, S., PARMAKSIZ, M., BULUT, F., AKMAN, E., ŞİŞMAN, B., ... UYSAL, G.(2024). Field Skills for Secondary Education Philosophy and Related Fields within the Content of Türkiye Holistic Model for K12 Skills Framework K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli Kapsamında Ortaöğretim Felsefe Grubu Alan Becerileri. Milli Egitim , vol.53, no.241, 543-570.
DUMAN, EKREM Et Al. "Field Skills for Secondary Education Philosophy and Related Fields within the Content of Türkiye Holistic Model for K12 Skills Framework K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli Kapsamında Ortaöğretim Felsefe Grubu Alan Becerileri," Milli Egitim , vol.53, no.241, 543-570, 2024
DUMAN, EKREM Z. Et Al. "Field Skills for Secondary Education Philosophy and Related Fields within the Content of Türkiye Holistic Model for K12 Skills Framework K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli Kapsamında Ortaöğretim Felsefe Grubu Alan Becerileri." Milli Egitim , vol.53, no.241, pp.543-570, 2024
DUMAN, E. Z. Et Al. (2024) . "Field Skills for Secondary Education Philosophy and Related Fields within the Content of Türkiye Holistic Model for K12 Skills Framework K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli Kapsamında Ortaöğretim Felsefe Grubu Alan Becerileri." Milli Egitim , vol.53, no.241, pp.543-570.
@article{article, author={EKREM ZİYA DUMAN Et Al. }, title={Field Skills for Secondary Education Philosophy and Related Fields within the Content of Türkiye Holistic Model for K12 Skills Framework K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli Kapsamında Ortaöğretim Felsefe Grubu Alan Becerileri}, journal={Milli Egitim}, year=2024, pages={543-570} }