M. YILDIZ Et Al. , "Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu," International Journal of Human Science/Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.6, no.6, pp.353-360, 2009
YILDIZ, M. Et Al. 2009. Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu. International Journal of Human Science/Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.6, no.6 , 353-360.
YILDIZ, M., YILDIRIM, K., & ATEŞ, S., (2009). Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu. International Journal of Human Science/Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.6, no.6, 353-360.
YILDIZ, MUSTAFA, KASIM YILDIRIM, And SEYİT ATEŞ. "Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu," International Journal of Human Science/Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.6, no.6, 353-360, 2009
YILDIZ, MUSTAFA Et Al. "Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu." International Journal of Human Science/Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.6, no.6, pp.353-360, 2009
YILDIZ, M. YILDIRIM, K. And ATEŞ, S. (2009) . "Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu." International Journal of Human Science/Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.6, no.6, pp.353-360.
@article{article, author={MUSTAFA YILDIZ Et Al. }, title={Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu}, journal={International Journal of Human Science/Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2009, pages={353-360} }