Citation Formats
Öğretmen ve Öğrenci Özellikleri Matematik Başarısını Nasıl Etkilemektedir?: Türkiye ve Singapur Örneği”.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. G. ŞAHİN, "Öğretmen ve Öğrenci Özellikleri Matematik Başarısını Nasıl Etkilemektedir?: Türkiye ve Singapur Örneği”.," 17th Primary Teacher Education Symposium , 2018

ŞAHİN, M. G. 2018. Öğretmen ve Öğrenci Özellikleri Matematik Başarısını Nasıl Etkilemektedir?: Türkiye ve Singapur Örneği”.. 17th Primary Teacher Education Symposium .

ŞAHİN, M. G., (2018). Öğretmen ve Öğrenci Özellikleri Matematik Başarısını Nasıl Etkilemektedir?: Türkiye ve Singapur Örneği”. . 17th Primary Teacher Education Symposium

ŞAHİN, MELEK. "Öğretmen ve Öğrenci Özellikleri Matematik Başarısını Nasıl Etkilemektedir?: Türkiye ve Singapur Örneği”.," 17th Primary Teacher Education Symposium, 2018

ŞAHİN, MELEK G. . "Öğretmen ve Öğrenci Özellikleri Matematik Başarısını Nasıl Etkilemektedir?: Türkiye ve Singapur Örneği”.." 17th Primary Teacher Education Symposium , 2018

ŞAHİN, M. G. (2018) . "Öğretmen ve Öğrenci Özellikleri Matematik Başarısını Nasıl Etkilemektedir?: Türkiye ve Singapur Örneği”.." 17th Primary Teacher Education Symposium .

@conferencepaper{conferencepaper, author={MELEK GÜLŞAH ŞAHİN}, title={Öğretmen ve Öğrenci Özellikleri Matematik Başarısını Nasıl Etkilemektedir?: Türkiye ve Singapur Örneği”.}, congress name={17th Primary Teacher Education Symposium}, city={}, country={}, year={2018}}