T. KILCAN, "Ortaokul ve İmam Hatip ortaokulları matematik ders kitaplarında yer alan kök değerlerin incelenmesi," International Journal of New Approaches in Social Studies , vol.4, no.2, pp.247-265, 2020
KILCAN, T. 2020. Ortaokul ve İmam Hatip ortaokulları matematik ders kitaplarında yer alan kök değerlerin incelenmesi. International Journal of New Approaches in Social Studies , vol.4, no.2 , 247-265.
KILCAN, T., (2020). Ortaokul ve İmam Hatip ortaokulları matematik ders kitaplarında yer alan kök değerlerin incelenmesi. International Journal of New Approaches in Social Studies , vol.4, no.2, 247-265.
KILCAN, TUĞBA. "Ortaokul ve İmam Hatip ortaokulları matematik ders kitaplarında yer alan kök değerlerin incelenmesi," International Journal of New Approaches in Social Studies , vol.4, no.2, 247-265, 2020
KILCAN, TUĞBA. "Ortaokul ve İmam Hatip ortaokulları matematik ders kitaplarında yer alan kök değerlerin incelenmesi." International Journal of New Approaches in Social Studies , vol.4, no.2, pp.247-265, 2020
KILCAN, T. (2020) . "Ortaokul ve İmam Hatip ortaokulları matematik ders kitaplarında yer alan kök değerlerin incelenmesi." International Journal of New Approaches in Social Studies , vol.4, no.2, pp.247-265.
@article{article, author={TUĞBA KILCAN}, title={Ortaokul ve İmam Hatip ortaokulları matematik ders kitaplarında yer alan kök değerlerin incelenmesi}, journal={International Journal of New Approaches in Social Studies}, year=2020, pages={247-265} }