V. BAYRAKTAR, "Anasınıfına Devam Eden Çocukların Fonolojik Farkındalığı, Yazı Farkındalığı, Matematik Becerileri ve Fen Becerileri Arasındaki İlişkilerin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.55, no.1, pp.351-367, 2020
BAYRAKTAR, V. 2020. Anasınıfına Devam Eden Çocukların Fonolojik Farkındalığı, Yazı Farkındalığı, Matematik Becerileri ve Fen Becerileri Arasındaki İlişkilerin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.55, no.1 , 351-367.
BAYRAKTAR, V., (2020). Anasınıfına Devam Eden Çocukların Fonolojik Farkındalığı, Yazı Farkındalığı, Matematik Becerileri ve Fen Becerileri Arasındaki İlişkilerin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.55, no.1, 351-367.
BAYRAKTAR, VEDAT. "Anasınıfına Devam Eden Çocukların Fonolojik Farkındalığı, Yazı Farkındalığı, Matematik Becerileri ve Fen Becerileri Arasındaki İlişkilerin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.55, no.1, 351-367, 2020
BAYRAKTAR, VEDAT. "Anasınıfına Devam Eden Çocukların Fonolojik Farkındalığı, Yazı Farkındalığı, Matematik Becerileri ve Fen Becerileri Arasındaki İlişkilerin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.55, no.1, pp.351-367, 2020
BAYRAKTAR, V. (2020) . "Anasınıfına Devam Eden Çocukların Fonolojik Farkındalığı, Yazı Farkındalığı, Matematik Becerileri ve Fen Becerileri Arasındaki İlişkilerin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.55, no.1, pp.351-367.
@article{article, author={VEDAT BAYRAKTAR}, title={Anasınıfına Devam Eden Çocukların Fonolojik Farkındalığı, Yazı Farkındalığı, Matematik Becerileri ve Fen Becerileri Arasındaki İlişkilerin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2020, pages={351-367} }