C. IŞIK Et Al. , "Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel ve Görsel Temsillere Yönelik Kurdukları Problemlerin Analizi," Pamukkale Üni. Eği. Fak. Derg. , no.30, pp.39-49, 2011
IŞIK, C. Et Al. 2011. Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel ve Görsel Temsillere Yönelik Kurdukları Problemlerin Analizi. Pamukkale Üni. Eği. Fak. Derg. , no.30 , 39-49.
IŞIK, C., IŞIK, A., & KAR, T., (2011). Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel ve Görsel Temsillere Yönelik Kurdukları Problemlerin Analizi. Pamukkale Üni. Eği. Fak. Derg. , no.30, 39-49.
IŞIK, CEMALETTİN, AHMET IŞIK, And TUĞRUL KAR. "Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel ve Görsel Temsillere Yönelik Kurdukları Problemlerin Analizi," Pamukkale Üni. Eği. Fak. Derg. , no.30, 39-49, 2011
IŞIK, CEMALETTİN Et Al. "Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel ve Görsel Temsillere Yönelik Kurdukları Problemlerin Analizi." Pamukkale Üni. Eği. Fak. Derg. , no.30, pp.39-49, 2011
IŞIK, C. IŞIK, A. And KAR, T. (2011) . "Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel ve Görsel Temsillere Yönelik Kurdukları Problemlerin Analizi." Pamukkale Üni. Eği. Fak. Derg. , no.30, pp.39-49.
@article{article, author={CEMALETTİN IŞIK Et Al. }, title={Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel ve Görsel Temsillere Yönelik Kurdukları Problemlerin Analizi}, journal={Pamukkale Üni. Eği. Fak. Derg.}, year=2011, pages={39-49} }