H. ÇAKIR Et Al. , "BÖTE NEDİR NASIL TANIMLANIR OKUL MÜZESİYLE BAŞLAYAN SERÜVENDEN İNSAN PERFORMANS TEKNOLOJİLERİNE UZANAN YOLCULUK," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.3, no.2, pp.102-111, 2013
ÇAKIR, H. Et Al. 2013. BÖTE NEDİR NASIL TANIMLANIR OKUL MÜZESİYLE BAŞLAYAN SERÜVENDEN İNSAN PERFORMANS TEKNOLOJİLERİNE UZANAN YOLCULUK. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.3, no.2 , 102-111.
ÇAKIR, H., ÇEBİ, A., & ÖZCAN, S., (2013). BÖTE NEDİR NASIL TANIMLANIR OKUL MÜZESİYLE BAŞLAYAN SERÜVENDEN İNSAN PERFORMANS TEKNOLOJİLERİNE UZANAN YOLCULUK. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.3, no.2, 102-111.
ÇAKIR, HASAN, AYÇA ÇEBİ, And SEHER ÖZCAN. "BÖTE NEDİR NASIL TANIMLANIR OKUL MÜZESİYLE BAŞLAYAN SERÜVENDEN İNSAN PERFORMANS TEKNOLOJİLERİNE UZANAN YOLCULUK," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.3, no.2, 102-111, 2013
ÇAKIR, HASAN Et Al. "BÖTE NEDİR NASIL TANIMLANIR OKUL MÜZESİYLE BAŞLAYAN SERÜVENDEN İNSAN PERFORMANS TEKNOLOJİLERİNE UZANAN YOLCULUK." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.3, no.2, pp.102-111, 2013
ÇAKIR, H. ÇEBİ, A. And ÖZCAN, S. (2013) . "BÖTE NEDİR NASIL TANIMLANIR OKUL MÜZESİYLE BAŞLAYAN SERÜVENDEN İNSAN PERFORMANS TEKNOLOJİLERİNE UZANAN YOLCULUK." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.3, no.2, pp.102-111.
@article{article, author={HASAN ÇAKIR Et Al. }, title={BÖTE NEDİR NASIL TANIMLANIR OKUL MÜZESİYLE BAŞLAYAN SERÜVENDEN İNSAN PERFORMANS TEKNOLOJİLERİNE UZANAN YOLCULUK}, journal={Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama}, year=2013, pages={102-111} }