Ö. Şensoy And H. İ. Yıldırım, "Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yaratıcı Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, pp.34-46, 2017
Şensoy, Ö. And Yıldırım, H. İ. 2017. Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yaratıcı Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.6, no.1 , 34-46.
Şensoy, Ö., & Yıldırım, H. İ., (2017). Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yaratıcı Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, 34-46.
Şensoy, ÖNDER, And HALİL İBRAHİM YILDIRIM. "Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yaratıcı Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, 34-46, 2017
Şensoy, ÖNDER And Yıldırım, HALİL İ. . "Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yaratıcı Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, pp.34-46, 2017
Şensoy, Ö. And Yıldırım, H. İ. (2017) . "Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yaratıcı Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, pp.34-46.
@article{article, author={ÖNDER ŞENSOY And author={HALİL İBRAHİM YILDIRIM}, title={Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yaratıcı Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi}, journal={Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={34-46} }