T. ÇALIK Et Al. , "İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okul İklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar ve Cinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.15, no.60, pp.555-576, 2009
ÇALIK, T. Et Al. 2009. İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okul İklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar ve Cinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.15, no.60 , 555-576.
ÇALIK, T., ÖZBAY, Y., ÖZER, A., KURT, T., & KANDEMİR, M., (2009). İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okul İklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar ve Cinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.15, no.60, 555-576.
ÇALIK, TEMEL Et Al. "İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okul İklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar ve Cinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.15, no.60, 555-576, 2009
ÇALIK, TEMEL Et Al. "İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okul İklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar ve Cinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.15, no.60, pp.555-576, 2009
ÇALIK, T. Et Al. (2009) . "İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okul İklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar ve Cinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.15, no.60, pp.555-576.
@article{article, author={TEMEL ÇALIK Et Al. }, title={İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Zorbalık Statülerinin Okul İklimi Prososyal Davranışlar Temel İhtiyaçlar ve Cinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi}, journal={Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi}, year=2009, pages={555-576} }