M. YILMAZ Et Al. , "Sürrealizm ve Reklamcılıkta Ortak Bir Yöntem Olarak BilinçaltınınKullanılması," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, pp.377-386, 2018
YILMAZ, M. Et Al. 2018. Sürrealizm ve Reklamcılıkta Ortak Bir Yöntem Olarak BilinçaltınınKullanılması. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46 , 377-386.
YILMAZ, M., ÖZBEK, S., & ERSAN, M., (2018). Sürrealizm ve Reklamcılıkta Ortak Bir Yöntem Olarak BilinçaltınınKullanılması. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, 377-386.
YILMAZ, MİTHAT, SÜMEYYE ÖZBEK, And MERVE ERSAN. "Sürrealizm ve Reklamcılıkta Ortak Bir Yöntem Olarak BilinçaltınınKullanılması," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, 377-386, 2018
YILMAZ, MİTHAT Et Al. "Sürrealizm ve Reklamcılıkta Ortak Bir Yöntem Olarak BilinçaltınınKullanılması." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, pp.377-386, 2018
YILMAZ, M. ÖZBEK, S. And ERSAN, M. (2018) . "Sürrealizm ve Reklamcılıkta Ortak Bir Yöntem Olarak BilinçaltınınKullanılması." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.46, pp.377-386.
@article{article, author={MİTHAT YILMAZ Et Al. }, title={Sürrealizm ve Reklamcılıkta Ortak Bir Yöntem Olarak BilinçaltınınKullanılması}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2018, pages={377-386} }