E. Kahraman And A. Doğan, "STEM Temelli Uygulamaların Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.15, no.4, pp.2691-2708, 2020
Kahraman, E. And Doğan, A. 2020. STEM Temelli Uygulamaların Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.15, no.4 , 2691-2708.
Kahraman, E., & Doğan, A., (2020). STEM Temelli Uygulamaların Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.15, no.4, 2691-2708.
Kahraman, Emine, And ALEV ÇETİN. "STEM Temelli Uygulamaların Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.15, no.4, 2691-2708, 2020
Kahraman, Emine And Doğan, ALEV. "STEM Temelli Uygulamaların Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.15, no.4, pp.2691-2708, 2020
Kahraman, E. And Doğan, A. (2020) . "STEM Temelli Uygulamaların Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.15, no.4, pp.2691-2708.
@article{article, author={Emine Kahraman And author={ALEV ÇETİN}, title={STEM Temelli Uygulamaların Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi}, journal={TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES}, year=2020, pages={2691-2708} }