M. YILMAZ And M. Y. CAN, "Billboard Reklamlarında Tüketicilerin Demografik Değişkenleriyle Satın Alma Kararı Arasındaki İlişki," Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.141-164, 2013
YILMAZ, M. And CAN, M. Y. 2013. Billboard Reklamlarında Tüketicilerin Demografik Değişkenleriyle Satın Alma Kararı Arasındaki İlişki. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1 , 141-164.
YILMAZ, M., & CAN, M. Y., (2013). Billboard Reklamlarında Tüketicilerin Demografik Değişkenleriyle Satın Alma Kararı Arasındaki İlişki. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 141-164.
YILMAZ, MİTHAT, And Mehmet Yunus CAN. "Billboard Reklamlarında Tüketicilerin Demografik Değişkenleriyle Satın Alma Kararı Arasındaki İlişki," Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 141-164, 2013
YILMAZ, MİTHAT And CAN, Mehmet Y. . "Billboard Reklamlarında Tüketicilerin Demografik Değişkenleriyle Satın Alma Kararı Arasındaki İlişki." Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.141-164, 2013
YILMAZ, M. And CAN, M. Y. (2013) . "Billboard Reklamlarında Tüketicilerin Demografik Değişkenleriyle Satın Alma Kararı Arasındaki İlişki." Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.141-164.
@article{article, author={MİTHAT YILMAZ And author={Mehmet Yunus CAN}, title={Billboard Reklamlarında Tüketicilerin Demografik Değişkenleriyle Satın Alma Kararı Arasındaki İlişki}, journal={Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2013, pages={141-164} }