A. Kavak And B. Altunay, "Doğrudan Öğretim Modeline Göre Stratejik Bütünleştirmeyle Sunulan Matematik Öğretimlerinin, Az Gören Öğrencilerin Bilgi Biçimlerindeki Düzeyleri Üzerine Etkililiği," Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, pp.1-43, 2022
Kavak, A. And Altunay, B. 2022. Doğrudan Öğretim Modeline Göre Stratejik Bütünleştirmeyle Sunulan Matematik Öğretimlerinin, Az Gören Öğrencilerin Bilgi Biçimlerindeki Düzeyleri Üzerine Etkililiği. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1 , 1-43.
Kavak, A., & Altunay, B., (2022). Doğrudan Öğretim Modeline Göre Stratejik Bütünleştirmeyle Sunulan Matematik Öğretimlerinin, Az Gören Öğrencilerin Bilgi Biçimlerindeki Düzeyleri Üzerine Etkililiği. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, 1-43.
Kavak, Ayşenur, And BANU ALTUNAY. "Doğrudan Öğretim Modeline Göre Stratejik Bütünleştirmeyle Sunulan Matematik Öğretimlerinin, Az Gören Öğrencilerin Bilgi Biçimlerindeki Düzeyleri Üzerine Etkililiği," Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, 1-43, 2022
Kavak, Ayşenur And Altunay, BANU. "Doğrudan Öğretim Modeline Göre Stratejik Bütünleştirmeyle Sunulan Matematik Öğretimlerinin, Az Gören Öğrencilerin Bilgi Biçimlerindeki Düzeyleri Üzerine Etkililiği." Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, pp.1-43, 2022
Kavak, A. And Altunay, B. (2022) . "Doğrudan Öğretim Modeline Göre Stratejik Bütünleştirmeyle Sunulan Matematik Öğretimlerinin, Az Gören Öğrencilerin Bilgi Biçimlerindeki Düzeyleri Üzerine Etkililiği." Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.1, pp.1-43.
@article{article, author={Ayşenur Kavak And author={BANU ALTUNAY}, title={Doğrudan Öğretim Modeline Göre Stratejik Bütünleştirmeyle Sunulan Matematik Öğretimlerinin, Az Gören Öğrencilerin Bilgi Biçimlerindeki Düzeyleri Üzerine Etkililiği}, journal={Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={1-43} }