S. Aslım And G. K. Saraçoğlu, "Öğretmen Adaylarının E-Öğrenme Stilleri ile Dijital Okuryazarlık Arasındaki İlişki," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.3, pp.1404-1426, 2023
Aslım, S. And Saraçoğlu, G. K. 2023. Öğretmen Adaylarının E-Öğrenme Stilleri ile Dijital Okuryazarlık Arasındaki İlişki. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.3 , 1404-1426.
Aslım, S., & Saraçoğlu, G. K., (2023). Öğretmen Adaylarının E-Öğrenme Stilleri ile Dijital Okuryazarlık Arasındaki İlişki. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.3, 1404-1426.
Aslım, SERAP, And GÜLÇİN KEZBAN SARAÇOĞLU. "Öğretmen Adaylarının E-Öğrenme Stilleri ile Dijital Okuryazarlık Arasındaki İlişki," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.3, 1404-1426, 2023
Aslım, SERAP T. And Saraçoğlu, GÜLÇİN K. . "Öğretmen Adaylarının E-Öğrenme Stilleri ile Dijital Okuryazarlık Arasındaki İlişki." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.3, pp.1404-1426, 2023
Aslım, S. And Saraçoğlu, G. K. (2023) . "Öğretmen Adaylarının E-Öğrenme Stilleri ile Dijital Okuryazarlık Arasındaki İlişki." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.3, pp.1404-1426.
@article{article, author={SERAP TÜFEKÇİ ASLİM And author={GÜLÇİN KEZBAN SARAÇOĞLU}, title={Öğretmen Adaylarının E-Öğrenme Stilleri ile Dijital Okuryazarlık Arasındaki İlişki}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2023, pages={1404-1426} }