S. ERSÖZ Et Al. , "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN WEB TEKNOLOJİ ARAÇLARINI KULLANMA DURUMU VEAMACI İLE BİLİŞSEL KAPILMA DURUMLARI," EYFOR 8 , ANKAARA, Turkey, pp.770-772, 2017
ERSÖZ, S. Et Al. 2017. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN WEB TEKNOLOJİ ARAÇLARINI KULLANMA DURUMU VEAMACI İLE BİLİŞSEL KAPILMA DURUMLARI. EYFOR 8 , (ANKAARA, Turkey), 770-772.
ERSÖZ, S., ÜNSAL, H., ERGÜN, B., & DÜNDAR, E., (2017). ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN WEB TEKNOLOJİ ARAÇLARINI KULLANMA DURUMU VEAMACI İLE BİLİŞSEL KAPILMA DURUMLARI . EYFOR 8 (pp.770-772). ANKAARA, Turkey
ERSÖZ, SABRİYE Et Al. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN WEB TEKNOLOJİ ARAÇLARINI KULLANMA DURUMU VEAMACI İLE BİLİŞSEL KAPILMA DURUMLARI," EYFOR 8, ANKAARA, Turkey, 2017
ERSÖZ, SABRİYE Et Al. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN WEB TEKNOLOJİ ARAÇLARINI KULLANMA DURUMU VEAMACI İLE BİLİŞSEL KAPILMA DURUMLARI." EYFOR 8 , ANKAARA, Turkey, pp.770-772, 2017
ERSÖZ, S. Et Al. (2017) . "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN WEB TEKNOLOJİ ARAÇLARINI KULLANMA DURUMU VEAMACI İLE BİLİŞSEL KAPILMA DURUMLARI." EYFOR 8 , ANKAARA, Turkey, pp.770-772.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SABRİYE ERSÖZ Et Al. }, title={ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN WEB TEKNOLOJİ ARAÇLARINI KULLANMA DURUMU VEAMACI İLE BİLİŞSEL KAPILMA DURUMLARI}, congress name={EYFOR 8}, city={ANKAARA}, country={Turkey}, year={2017}, pages={770-772} }