S. Yıldırım And S. Özcan, "9. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Ders Kitabında Yer Alan Metin Altı Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi," 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum , vol.11, no.31, pp.189-205, 2022
Yıldırım, S. And Özcan, S. 2022. 9. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Ders Kitabında Yer Alan Metin Altı Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi. 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum , vol.11, no.31 , 189-205.
Yıldırım, S., & Özcan, S., (2022). 9. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Ders Kitabında Yer Alan Metin Altı Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi. 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum , vol.11, no.31, 189-205.
Yıldırım, SEYFULLAH, And Suna Özcan. "9. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Ders Kitabında Yer Alan Metin Altı Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi," 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum , vol.11, no.31, 189-205, 2022
Yıldırım, SEYFULLAH And Özcan, Suna. "9. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Ders Kitabında Yer Alan Metin Altı Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi." 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum , vol.11, no.31, pp.189-205, 2022
Yıldırım, S. And Özcan, S. (2022) . "9. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Ders Kitabında Yer Alan Metin Altı Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi." 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum , vol.11, no.31, pp.189-205.
@article{article, author={SEYFULLAH YILDIRIM And author={Suna Özcan}, title={9. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Ders Kitabında Yer Alan Metin Altı Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi}, journal={21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum}, year=2022, pages={189-205} }