E. DEMİR And F. ÇETİN, "Teachers’ Self-Efficacy Beliefs regarding Out-of-School Learning Activities," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.147-166, 2022
DEMİR, E. And ÇETİN, F. 2022. Teachers’ Self-Efficacy Beliefs regarding Out-of-School Learning Activities. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.12, no.1 , 147-166.
DEMİR, E., & ÇETİN, F., (2022). Teachers’ Self-Efficacy Beliefs regarding Out-of-School Learning Activities. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.12, no.1, 147-166.
DEMİR, ENGİN, And FİLİZ ÇETİN. "Teachers’ Self-Efficacy Beliefs regarding Out-of-School Learning Activities," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.12, no.1, 147-166, 2022
DEMİR, ENGİN And ÇETİN, FİLİZ. "Teachers’ Self-Efficacy Beliefs regarding Out-of-School Learning Activities." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.147-166, 2022
DEMİR, E. And ÇETİN, F. (2022) . "Teachers’ Self-Efficacy Beliefs regarding Out-of-School Learning Activities." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.147-166.
@article{article, author={ENGİN DEMİR And author={FİLİZ ÇETİN}, title={Teachers’ Self-Efficacy Beliefs regarding Out-of-School Learning Activities}, journal={Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi}, year=2022, pages={147-166} }