D. ÖZÇELİK HERDEM, "ETKİN İDEAL KEMAN EĞİTİMİCİSİ ÖZELLİKLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRLMESİ," Sanat Eğitimi Dergisi , vol.4, no.2, pp.111-129, 2016
ÖZÇELİK HERDEM, D. 2016. ETKİN İDEAL KEMAN EĞİTİMİCİSİ ÖZELLİKLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRLMESİ. Sanat Eğitimi Dergisi , vol.4, no.2 , 111-129.
ÖZÇELİK HERDEM, D., (2016). ETKİN İDEAL KEMAN EĞİTİMİCİSİ ÖZELLİKLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRLMESİ. Sanat Eğitimi Dergisi , vol.4, no.2, 111-129.
ÖZÇELİK HERDEM, DİLEK. "ETKİN İDEAL KEMAN EĞİTİMİCİSİ ÖZELLİKLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRLMESİ," Sanat Eğitimi Dergisi , vol.4, no.2, 111-129, 2016
ÖZÇELİK HERDEM, DİLEK Ö. . "ETKİN İDEAL KEMAN EĞİTİMİCİSİ ÖZELLİKLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRLMESİ." Sanat Eğitimi Dergisi , vol.4, no.2, pp.111-129, 2016
ÖZÇELİK HERDEM, D. (2016) . "ETKİN İDEAL KEMAN EĞİTİMİCİSİ ÖZELLİKLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRLMESİ." Sanat Eğitimi Dergisi , vol.4, no.2, pp.111-129.
@article{article, author={DİLEK ÖZÇELİK HERDEM}, title={ETKİN İDEAL KEMAN EĞİTİMİCİSİ ÖZELLİKLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRLMESİ}, journal={Sanat Eğitimi Dergisi}, year=2016, pages={111-129} }