N. Arıcı And E. Kıdıman, "Mesleki ve teknik ortaöğretimde probleme dayalı öğrenme yönteminin akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi.," E. Journal of New World Sciences Academy , vol.3, no.1, pp.44-53, 2008
Arıcı, N. And Kıdıman, E. 2008. Mesleki ve teknik ortaöğretimde probleme dayalı öğrenme yönteminin akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi.. E. Journal of New World Sciences Academy , vol.3, no.1 , 44-53.
Arıcı, N., & Kıdıman, E., (2008). Mesleki ve teknik ortaöğretimde probleme dayalı öğrenme yönteminin akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi.. E. Journal of New World Sciences Academy , vol.3, no.1, 44-53.
Arıcı, NURSAL, And Esra Kıdıman. "Mesleki ve teknik ortaöğretimde probleme dayalı öğrenme yönteminin akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi.," E. Journal of New World Sciences Academy , vol.3, no.1, 44-53, 2008
Arıcı, NURSAL And Kıdıman, Esra. "Mesleki ve teknik ortaöğretimde probleme dayalı öğrenme yönteminin akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi.." E. Journal of New World Sciences Academy , vol.3, no.1, pp.44-53, 2008
Arıcı, N. And Kıdıman, E. (2008) . "Mesleki ve teknik ortaöğretimde probleme dayalı öğrenme yönteminin akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi.." E. Journal of New World Sciences Academy , vol.3, no.1, pp.44-53.
@article{article, author={NURSAL ARICI And author={Esra Kıdıman}, title={Mesleki ve teknik ortaöğretimde probleme dayalı öğrenme yönteminin akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi.}, journal={E. Journal of New World Sciences Academy}, year=2008, pages={44-53} }