G. G. Domaç Et Al. , "Biyoloji Eğitiminde Sosyobilimsel Konuların Öğrenilmesinde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Etkisi," Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, 2016
Domaç, G. G. Et Al. 2016. Biyoloji Eğitiminde Sosyobilimsel Konuların Öğrenilmesinde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Etkisi. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , (Ankara, Turkey).
Domaç, G. G., Uzel, N., & Gül, A., (2016). Biyoloji Eğitiminde Sosyobilimsel Konuların Öğrenilmesinde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Etkisi . Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey
Domaç, Gonca, NURCAN UZEL, And ALİ GÜL. "Biyoloji Eğitiminde Sosyobilimsel Konuların Öğrenilmesinde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Etkisi," Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2016
Domaç, Gonca G. Et Al. "Biyoloji Eğitiminde Sosyobilimsel Konuların Öğrenilmesinde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Etkisi." Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, 2016
Domaç, G. G. Uzel, N. And Gül, A. (2016) . "Biyoloji Eğitiminde Sosyobilimsel Konuların Öğrenilmesinde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Etkisi." Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Gonca Gül Domaç Et Al. }, title={Biyoloji Eğitiminde Sosyobilimsel Konuların Öğrenilmesinde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Etkisi}, congress name={Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2016}}