Ş. G. KARABAĞ And O. AYDOĞAN, "Oyun Yöntemiyle Tarih Öğretiminin Öğrenci Erişisine ve Kalıcılığa Etkisi," TÜRK TARİH EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.4, no.1, pp.67-88, 2015
KARABAĞ, Ş. G. And AYDOĞAN, O. 2015. Oyun Yöntemiyle Tarih Öğretiminin Öğrenci Erişisine ve Kalıcılığa Etkisi. TÜRK TARİH EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.4, no.1 , 67-88.
KARABAĞ, Ş. G., & AYDOĞAN, O., (2015). Oyun Yöntemiyle Tarih Öğretiminin Öğrenci Erişisine ve Kalıcılığa Etkisi. TÜRK TARİH EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.4, no.1, 67-88.
KARABAĞ, ŞERİFNAZ, And OKAN AYDOĞAN. "Oyun Yöntemiyle Tarih Öğretiminin Öğrenci Erişisine ve Kalıcılığa Etkisi," TÜRK TARİH EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.4, no.1, 67-88, 2015
KARABAĞ, ŞERİFNAZ G. And AYDOĞAN, OKAN. "Oyun Yöntemiyle Tarih Öğretiminin Öğrenci Erişisine ve Kalıcılığa Etkisi." TÜRK TARİH EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.4, no.1, pp.67-88, 2015
KARABAĞ, Ş. G. And AYDOĞAN, O. (2015) . "Oyun Yöntemiyle Tarih Öğretiminin Öğrenci Erişisine ve Kalıcılığa Etkisi." TÜRK TARİH EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.4, no.1, pp.67-88.
@article{article, author={ŞERİFNAZ GÜLİN KARABAĞ And author={OKAN AYDOĞAN}, title={Oyun Yöntemiyle Tarih Öğretiminin Öğrenci Erişisine ve Kalıcılığa Etkisi}, journal={TÜRK TARİH EĞİTİMİ DERGİSİ}, year=2015, pages={67-88} }