R. R. BERK And F. AÇIK, "Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Elektronik Dinletilerin Dinlediğini Anlama Başarısı ve Dinleme Kaygısına Etkisi," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.32, pp.329-347, 2021
BERK, R. R. And AÇIK, F. 2021. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Elektronik Dinletilerin Dinlediğini Anlama Başarısı ve Dinleme Kaygısına Etkisi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.32 , 329-347.
BERK, R. R., & AÇIK, F., (2021). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Elektronik Dinletilerin Dinlediğini Anlama Başarısı ve Dinleme Kaygısına Etkisi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.32, 329-347.
BERK, RİFAT, And FATMA AÇIK. "Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Elektronik Dinletilerin Dinlediğini Anlama Başarısı ve Dinleme Kaygısına Etkisi," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.32, 329-347, 2021
BERK, RİFAT R. And AÇIK, FATMA. "Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Elektronik Dinletilerin Dinlediğini Anlama Başarısı ve Dinleme Kaygısına Etkisi." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.32, pp.329-347, 2021
BERK, R. R. And AÇIK, F. (2021) . "Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Elektronik Dinletilerin Dinlediğini Anlama Başarısı ve Dinleme Kaygısına Etkisi." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.32, pp.329-347.
@article{article, author={RİFAT RAMAZAN BERK And author={FATMA AÇIK}, title={Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Elektronik Dinletilerin Dinlediğini Anlama Başarısı ve Dinleme Kaygısına Etkisi}, journal={Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={329-347} }