N. Cemaloğlu And Ö. Çoban, "Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile psikolojik iyi olma durumları arasındaki ilişki," Milli Eğitim Dergisi , vol.48, no.221, pp.73-90, 2019
Cemaloğlu, N. And Çoban, Ö. 2019. Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile psikolojik iyi olma durumları arasındaki ilişki. Milli Eğitim Dergisi , vol.48, no.221 , 73-90.
Cemaloğlu, N., & Çoban, Ö., (2019). Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile psikolojik iyi olma durumları arasındaki ilişki. Milli Eğitim Dergisi , vol.48, no.221, 73-90.
Cemaloğlu, NECATİ, And Ömür Çoban. "Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile psikolojik iyi olma durumları arasındaki ilişki," Milli Eğitim Dergisi , vol.48, no.221, 73-90, 2019
Cemaloğlu, NECATİ And Çoban, Ömür. "Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile psikolojik iyi olma durumları arasındaki ilişki." Milli Eğitim Dergisi , vol.48, no.221, pp.73-90, 2019
Cemaloğlu, N. And Çoban, Ö. (2019) . "Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile psikolojik iyi olma durumları arasındaki ilişki." Milli Eğitim Dergisi , vol.48, no.221, pp.73-90.
@article{article, author={NECATİ CEMALOĞLU And author={Ömür Çoban}, title={Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile psikolojik iyi olma durumları arasındaki ilişki}, journal={Milli Eğitim Dergisi}, year=2019, pages={73-90} }