M. A. ÖZERBAŞ And M. YALÇINKAYA, "ÇOKLU ORTAM KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYONA ETKİSİ," Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES , vol.5, no.2, pp.1-21, 2018
ÖZERBAŞ, M. A. And YALÇINKAYA, M. 2018. ÇOKLU ORTAM KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYONA ETKİSİ. Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES , vol.5, no.2 , 1-21.
ÖZERBAŞ, M. A., & YALÇINKAYA, M., (2018). ÇOKLU ORTAM KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYONA ETKİSİ. Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES , vol.5, no.2, 1-21.
ÖZERBAŞ, MEHMET, And MERVE YALÇINKAYA. "ÇOKLU ORTAM KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYONA ETKİSİ," Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES , vol.5, no.2, 1-21, 2018
ÖZERBAŞ, MEHMET A. And YALÇINKAYA, MERVE. "ÇOKLU ORTAM KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYONA ETKİSİ." Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES , vol.5, no.2, pp.1-21, 2018
ÖZERBAŞ, M. A. And YALÇINKAYA, M. (2018) . "ÇOKLU ORTAM KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYONA ETKİSİ." Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES , vol.5, no.2, pp.1-21.
@article{article, author={MEHMET ARİF ÖZERBAŞ And author={MERVE YALÇINKAYA}, title={ÇOKLU ORTAM KULLANIMININ AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYONA ETKİSİ}, journal={Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES}, year=2018, pages={1-21} }