H. S. Kurt And M. Sarı, "Fizik Eğitiminde Metafor ve Analoji Arasındaki Farklar Üzerine Bir Meta-Analiz Araştırması," EJONS International Journal on Mathematics, Engineering &Natural Sciences , vol.2, no.2, pp.1-11, 2018
Kurt, H. S. And Sarı, M. 2018. Fizik Eğitiminde Metafor ve Analoji Arasındaki Farklar Üzerine Bir Meta-Analiz Araştırması. EJONS International Journal on Mathematics, Engineering &Natural Sciences , vol.2, no.2 , 1-11.
Kurt, H. S., & Sarı, M., (2018). Fizik Eğitiminde Metafor ve Analoji Arasındaki Farklar Üzerine Bir Meta-Analiz Araştırması. EJONS International Journal on Mathematics, Engineering &Natural Sciences , vol.2, no.2, 1-11.
Kurt, Havva, And MUSA SARI. "Fizik Eğitiminde Metafor ve Analoji Arasındaki Farklar Üzerine Bir Meta-Analiz Araştırması," EJONS International Journal on Mathematics, Engineering &Natural Sciences , vol.2, no.2, 1-11, 2018
Kurt, Havva S. And Sarı, MUSA. "Fizik Eğitiminde Metafor ve Analoji Arasındaki Farklar Üzerine Bir Meta-Analiz Araştırması." EJONS International Journal on Mathematics, Engineering &Natural Sciences , vol.2, no.2, pp.1-11, 2018
Kurt, H. S. And Sarı, M. (2018) . "Fizik Eğitiminde Metafor ve Analoji Arasındaki Farklar Üzerine Bir Meta-Analiz Araştırması." EJONS International Journal on Mathematics, Engineering &Natural Sciences , vol.2, no.2, pp.1-11.
@article{article, author={Havva Sibel Kurt And author={MUSA SARI}, title={Fizik Eğitiminde Metafor ve Analoji Arasındaki Farklar Üzerine Bir Meta-Analiz Araştırması}, journal={EJONS International Journal on Mathematics, Engineering &Natural Sciences}, year=2018, pages={1-11} }