P. BULUT, "Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Drama Yöntemiyle Plan Hazırlama Becerileri ile Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlik Algıları arasındaki İlişki," 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , vol.1571, Ankara, Turkey, 2018
BULUT, P. 2018. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Drama Yöntemiyle Plan Hazırlama Becerileri ile Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlik Algıları arasındaki İlişki. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Ankara, Turkey).
BULUT, P., (2018). Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Drama Yöntemiyle Plan Hazırlama Becerileri ile Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlik Algıları arasındaki İlişki . 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Turkey
BULUT, PINAR. "Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Drama Yöntemiyle Plan Hazırlama Becerileri ile Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlik Algıları arasındaki İlişki," 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Turkey, 2018
BULUT, PINAR. "Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Drama Yöntemiyle Plan Hazırlama Becerileri ile Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlik Algıları arasındaki İlişki." 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey, 2018
BULUT, P. (2018) . "Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Drama Yöntemiyle Plan Hazırlama Becerileri ile Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlik Algıları arasındaki İlişki." 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={PINAR BULUT}, title={Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Drama Yöntemiyle Plan Hazırlama Becerileri ile Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlik Algıları arasındaki İlişki}, congress name={17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}}