N. Altun Könez Et Al. , "Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Gömülü Öğretim Yöntemi İleSunulan Kavram Öğretiminin Etkisi," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, pp.208-230, 2019
Altun Könez, N. Et Al. 2019. Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Gömülü Öğretim Yöntemi İleSunulan Kavram Öğretiminin Etkisi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1 , 208-230.
Altun Könez, N., Çelik, A., Apaydın, G., Yılmaz, B., & Aykut, Ç., (2019). Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Gömülü Öğretim Yöntemi İleSunulan Kavram Öğretiminin Etkisi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, 208-230.
Altun Könez, NİLÜFER Et Al. "Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Gömülü Öğretim Yöntemi İleSunulan Kavram Öğretiminin Etkisi," Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, 208-230, 2019
Altun Könez, NİLÜFER Et Al. "Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Gömülü Öğretim Yöntemi İleSunulan Kavram Öğretiminin Etkisi." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, pp.208-230, 2019
Altun Könez, N. Et Al. (2019) . "Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Gömülü Öğretim Yöntemi İleSunulan Kavram Öğretiminin Etkisi." Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, pp.208-230.
@article{article, author={NİLÜFER ALTUN Et Al. }, title={Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Gömülü Öğretim Yöntemi İleSunulan Kavram Öğretiminin Etkisi}, journal={Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={208-230} }