S. Karataş And M. Ünlü, "The Impact of Learning Strategy Based Online Activities on Academic Achievement and Retention in Science Education Öğrenme Stratejisi Temelli Çevrimiçi Etkinliklerin Fen Öğretiminde Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12, no.1, pp.158-177, 2016
Karataş, S. And Ünlü, M. 2016. The Impact of Learning Strategy Based Online Activities on Academic Achievement and Retention in Science Education Öğrenme Stratejisi Temelli Çevrimiçi Etkinliklerin Fen Öğretiminde Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12, no.1 , 158-177.
Karataş, S., & Ünlü, M., (2016). The Impact of Learning Strategy Based Online Activities on Academic Achievement and Retention in Science Education Öğrenme Stratejisi Temelli Çevrimiçi Etkinliklerin Fen Öğretiminde Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12, no.1, 158-177.
Karataş, SERÇİN, And Mesut Ünlü. "The Impact of Learning Strategy Based Online Activities on Academic Achievement and Retention in Science Education Öğrenme Stratejisi Temelli Çevrimiçi Etkinliklerin Fen Öğretiminde Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12, no.1, 158-177, 2016
Karataş, SERÇİN And Ünlü, Mesut. "The Impact of Learning Strategy Based Online Activities on Academic Achievement and Retention in Science Education Öğrenme Stratejisi Temelli Çevrimiçi Etkinliklerin Fen Öğretiminde Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12, no.1, pp.158-177, 2016
Karataş, S. And Ünlü, M. (2016) . "The Impact of Learning Strategy Based Online Activities on Academic Achievement and Retention in Science Education Öğrenme Stratejisi Temelli Çevrimiçi Etkinliklerin Fen Öğretiminde Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12, no.1, pp.158-177.
@article{article, author={SERÇİN KARATAŞ And author={Mesut Ünlü}, title={The Impact of Learning Strategy Based Online Activities on Academic Achievement and Retention in Science Education Öğrenme Stratejisi Temelli Çevrimiçi Etkinliklerin Fen Öğretiminde Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi}, journal={Eğitimde Kuram ve Uygulama}, year=2016, pages={158-177} }