Atıf Formatları
Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim ProgramınınAnasınıfına Devam Eden Çocukların Problem ÇözmeBecerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. ŞAHİN And E. ÖMEROĞLU, "Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim ProgramınınAnasınıfına Devam Eden Çocukların Problem ÇözmeBecerilerine Etkisi," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.1, pp.233-248, 2017

ŞAHİN, H. And ÖMEROĞLU, E. 2017. Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim ProgramınınAnasınıfına Devam Eden Çocukların Problem ÇözmeBecerilerine Etkisi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.1 , 233-248.

ŞAHİN, H., & ÖMEROĞLU, E., (2017). Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim ProgramınınAnasınıfına Devam Eden Çocukların Problem ÇözmeBecerilerine Etkisi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.1, 233-248.

ŞAHİN, HAKAN, And ESRA ÖMEROĞLU. "Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim ProgramınınAnasınıfına Devam Eden Çocukların Problem ÇözmeBecerilerine Etkisi," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.1, 233-248, 2017

ŞAHİN, HAKAN And ÖMEROĞLU, ESRA. "Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim ProgramınınAnasınıfına Devam Eden Çocukların Problem ÇözmeBecerilerine Etkisi." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.1, pp.233-248, 2017

ŞAHİN, H. And ÖMEROĞLU, E. (2017) . "Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim ProgramınınAnasınıfına Devam Eden Çocukların Problem ÇözmeBecerilerine Etkisi." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.1, pp.233-248.

@article{article, author={HAKAN ŞAHİN And author={ESRA ÖMEROĞLU}, title={Psikososyal Gelişim Temelli Eğitim ProgramınınAnasınıfına Devam Eden Çocukların Problem ÇözmeBecerilerine Etkisi}, journal={Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={233-248} }