A. H. Hançer Et Al. , "İlköğretimde Çağdaş Fen Bilgisi Öğretiminin Önemi Ve Nasıl Olması Gerektiği Üzerine Bir Değerlendirme," Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, pp.80-88, 2003
Hançer, A. H. Et Al. 2003. İlköğretimde Çağdaş Fen Bilgisi Öğretiminin Önemi Ve Nasıl Olması Gerektiği Üzerine Bir Değerlendirme. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13 , 80-88.
Hançer, A. H., Şensoy, Ö., & Yıldırım, H. İ., (2003). İlköğretimde Çağdaş Fen Bilgisi Öğretiminin Önemi Ve Nasıl Olması Gerektiği Üzerine Bir Değerlendirme. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, 80-88.
Hançer, Ahmet, ÖNDER ŞENSOY, And HALİL İBRAHİM YILDIRIM. "İlköğretimde Çağdaş Fen Bilgisi Öğretiminin Önemi Ve Nasıl Olması Gerektiği Üzerine Bir Değerlendirme," Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, 80-88, 2003
Hançer, Ahmet H. Et Al. "İlköğretimde Çağdaş Fen Bilgisi Öğretiminin Önemi Ve Nasıl Olması Gerektiği Üzerine Bir Değerlendirme." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, pp.80-88, 2003
Hançer, A. H. Şensoy, Ö. And Yıldırım, H. İ. (2003) . "İlköğretimde Çağdaş Fen Bilgisi Öğretiminin Önemi Ve Nasıl Olması Gerektiği Üzerine Bir Değerlendirme." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, pp.80-88.
@article{article, author={Ahmet Hakan Hançer Et Al. }, title={İlköğretimde Çağdaş Fen Bilgisi Öğretiminin Önemi Ve Nasıl Olması Gerektiği Üzerine Bir Değerlendirme}, journal={Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2003, pages={80-88} }