E. ÜNAL And H. ÇAKIR, "İşbirlikli Teknolojilerle Desteklenen Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Akademik Uğraşıya Etkisi," Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.5, no.1, pp.13-18, 2016
ÜNAL, E. And ÇAKIR, H. 2016. İşbirlikli Teknolojilerle Desteklenen Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Akademik Uğraşıya Etkisi. Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.5, no.1 , 13-18.
ÜNAL, E., & ÇAKIR, H., (2016). İşbirlikli Teknolojilerle Desteklenen Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Akademik Uğraşıya Etkisi. Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.5, no.1, 13-18.
ÜNAL, ERHAN, And HASAN ÇAKIR. "İşbirlikli Teknolojilerle Desteklenen Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Akademik Uğraşıya Etkisi," Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.5, no.1, 13-18, 2016
ÜNAL, ERHAN And ÇAKIR, HASAN. "İşbirlikli Teknolojilerle Desteklenen Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Akademik Uğraşıya Etkisi." Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.5, no.1, pp.13-18, 2016
ÜNAL, E. And ÇAKIR, H. (2016) . "İşbirlikli Teknolojilerle Desteklenen Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Akademik Uğraşıya Etkisi." Journal of Instructional Technologies & Teacher Education , vol.5, no.1, pp.13-18.
@article{article, author={ERHAN ÜNAL And author={HASAN ÇAKIR}, title={İşbirlikli Teknolojilerle Desteklenen Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Akademik Uğraşıya Etkisi}, journal={Journal of Instructional Technologies & Teacher Education}, year=2016, pages={13-18} }