F. C. Sayğılı Et Al. , "Doğrudan Öğretim Modeline Göre Sunulan Kural İlişkisi Öğretiminin Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Kurallarını Öğrenmede Etkililiği," EDUCONGRESS , Antalya, Turkey, 2022
Sayğılı, F. C. Et Al. 2022. Doğrudan Öğretim Modeline Göre Sunulan Kural İlişkisi Öğretiminin Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Kurallarını Öğrenmede Etkililiği. EDUCONGRESS , (Antalya, Turkey).
Sayğılı, F. C., ALTUNAY, B., & Orhan, Z. S., (2022). Doğrudan Öğretim Modeline Göre Sunulan Kural İlişkisi Öğretiminin Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Kurallarını Öğrenmede Etkililiği . EDUCONGRESS, Antalya, Turkey
Sayğılı, Fatıma, BANU ALTUNAY, And Zeliha Sıla Orhan. "Doğrudan Öğretim Modeline Göre Sunulan Kural İlişkisi Öğretiminin Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Kurallarını Öğrenmede Etkililiği," EDUCONGRESS, Antalya, Turkey, 2022
Sayğılı, Fatıma C. Et Al. "Doğrudan Öğretim Modeline Göre Sunulan Kural İlişkisi Öğretiminin Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Kurallarını Öğrenmede Etkililiği." EDUCONGRESS , Antalya, Turkey, 2022
Sayğılı, F. C. ALTUNAY, B. And Orhan, Z. S. (2022) . "Doğrudan Öğretim Modeline Göre Sunulan Kural İlişkisi Öğretiminin Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Kurallarını Öğrenmede Etkililiği." EDUCONGRESS , Antalya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Fatıma Ceren Sayğılı Et Al. }, title={Doğrudan Öğretim Modeline Göre Sunulan Kural İlişkisi Öğretiminin Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Kurallarını Öğrenmede Etkililiği}, congress name={EDUCONGRESS}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2022}}