C. E. Kulga And D. D. B. Göktaş, "Tüketicilerin Etkinlik Pazarlaması Faaliyetlerine ve Düzenleyen Markalara Bakış Açısına Yönelik Bir Araştırma," Global Journal of Economics and Business Studies , vol.6, no.11, pp.85-97, 2017
Kulga, C. E. And Göktaş, D. D. B. 2017. Tüketicilerin Etkinlik Pazarlaması Faaliyetlerine ve Düzenleyen Markalara Bakış Açısına Yönelik Bir Araştırma. Global Journal of Economics and Business Studies , vol.6, no.11 , 85-97.
Kulga, C. E., & Göktaş, D. D. B., (2017). Tüketicilerin Etkinlik Pazarlaması Faaliyetlerine ve Düzenleyen Markalara Bakış Açısına Yönelik Bir Araştırma. Global Journal of Economics and Business Studies , vol.6, no.11, 85-97.
Kulga, CELİLE, And Doç. Dr. Bora Göktaş. "Tüketicilerin Etkinlik Pazarlaması Faaliyetlerine ve Düzenleyen Markalara Bakış Açısına Yönelik Bir Araştırma," Global Journal of Economics and Business Studies , vol.6, no.11, 85-97, 2017
Kulga, CELİLE E. And Göktaş, Doç. D. . "Tüketicilerin Etkinlik Pazarlaması Faaliyetlerine ve Düzenleyen Markalara Bakış Açısına Yönelik Bir Araştırma." Global Journal of Economics and Business Studies , vol.6, no.11, pp.85-97, 2017
Kulga, C. E. And Göktaş, D. D. B. (2017) . "Tüketicilerin Etkinlik Pazarlaması Faaliyetlerine ve Düzenleyen Markalara Bakış Açısına Yönelik Bir Araştırma." Global Journal of Economics and Business Studies , vol.6, no.11, pp.85-97.
@article{article, author={CELİLE EVİL KULGA And author={Doç. Dr. Bora Göktaş}, title={Tüketicilerin Etkinlik Pazarlaması Faaliyetlerine ve Düzenleyen Markalara Bakış Açısına Yönelik Bir Araştırma}, journal={Global Journal of Economics and Business Studies}, year=2017, pages={85-97} }