M. YILMAZ And M. SAYMALI, "Göstergebilimsel Yöntem Işığında Otomotiv Firmalarının Amblemlerinin Çözümlenmesi," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.23, pp.167-180, 2013
YILMAZ, M. And SAYMALI, M. 2013. Göstergebilimsel Yöntem Işığında Otomotiv Firmalarının Amblemlerinin Çözümlenmesi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.23 , 167-180.
YILMAZ, M., & SAYMALI, M., (2013). Göstergebilimsel Yöntem Işığında Otomotiv Firmalarının Amblemlerinin Çözümlenmesi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.23, 167-180.
YILMAZ, MİTHAT, And MURAT SAYMALI. "Göstergebilimsel Yöntem Işığında Otomotiv Firmalarının Amblemlerinin Çözümlenmesi," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.23, 167-180, 2013
YILMAZ, MİTHAT And SAYMALI, MURAT. "Göstergebilimsel Yöntem Işığında Otomotiv Firmalarının Amblemlerinin Çözümlenmesi." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.23, pp.167-180, 2013
YILMAZ, M. And SAYMALI, M. (2013) . "Göstergebilimsel Yöntem Işığında Otomotiv Firmalarının Amblemlerinin Çözümlenmesi." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.12, no.23, pp.167-180.
@article{article, author={MİTHAT YILMAZ And author={MURAT SAYMALI}, title={Göstergebilimsel Yöntem Işığında Otomotiv Firmalarının Amblemlerinin Çözümlenmesi}, journal={İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2013, pages={167-180} }