S. Benzer And M. Günsel Peker, "Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler," Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, pp.75-93, 2022
Benzer, S. And Günsel Peker, M. 2022. Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler. Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1 , 75-93.
Benzer, S., & Günsel Peker, M., (2022). Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler. Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, 75-93.
Benzer, SEMRA, And Merve Günsel Peker. "Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler," Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, 75-93, 2022
Benzer, SEMRA And Günsel Peker, Merve G. . "Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler." Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, pp.75-93, 2022
Benzer, S. And Günsel Peker, M. (2022) . "Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler." Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, pp.75-93.
@article{article, author={SEMRA BENZER And author={Merve Günsel Peker}, title={Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler}, journal={Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={75-93} }