S. BENZER And M. GÜNSEL PEKER, "Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler," Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , 2022
BENZER, S. And GÜNSEL PEKER, M. 2022. Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler. Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi .
BENZER, S., & GÜNSEL PEKER, M., (2022). Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler. Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi .
BENZER, SEMRA, And Merve GÜNSEL PEKER. "Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler," Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , 2022
BENZER, SEMRA And GÜNSEL PEKER, Merve G. . "Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler." Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , 2022
BENZER, S. And GÜNSEL PEKER, M. (2022) . "Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler." Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi .
@article{article, author={SEMRA BENZER And author={Merve GÜNSEL PEKER}, title={Argümantasyon Tabanlı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Risk Algıları, Bilgi Ve Tutum Düzeyleri Üzerine Etkisi: Gdo'lu Besinler}, journal={Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2022}