M. YAVUZ And P. ŞAFAK, "Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara ev içi becerilerin öğretiminde videoyla model olma ile videoyla ipucu yöntemlerinin etkililiğinin ve verimliliklerinin karşılaştırılması," Trakya üniversitesi sosyal bilimler dergisi , vol.19, no.2, pp.341-365, 2017
YAVUZ, M. And ŞAFAK, P. 2017. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara ev içi becerilerin öğretiminde videoyla model olma ile videoyla ipucu yöntemlerinin etkililiğinin ve verimliliklerinin karşılaştırılması. Trakya üniversitesi sosyal bilimler dergisi , vol.19, no.2 , 341-365.
YAVUZ, M., & ŞAFAK, P., (2017). Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara ev içi becerilerin öğretiminde videoyla model olma ile videoyla ipucu yöntemlerinin etkililiğinin ve verimliliklerinin karşılaştırılması. Trakya üniversitesi sosyal bilimler dergisi , vol.19, no.2, 341-365.
YAVUZ, MEHMET, And PINAR ŞAFAK. "Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara ev içi becerilerin öğretiminde videoyla model olma ile videoyla ipucu yöntemlerinin etkililiğinin ve verimliliklerinin karşılaştırılması," Trakya üniversitesi sosyal bilimler dergisi , vol.19, no.2, 341-365, 2017
YAVUZ, MEHMET And ŞAFAK, PINAR. "Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara ev içi becerilerin öğretiminde videoyla model olma ile videoyla ipucu yöntemlerinin etkililiğinin ve verimliliklerinin karşılaştırılması." Trakya üniversitesi sosyal bilimler dergisi , vol.19, no.2, pp.341-365, 2017
YAVUZ, M. And ŞAFAK, P. (2017) . "Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara ev içi becerilerin öğretiminde videoyla model olma ile videoyla ipucu yöntemlerinin etkililiğinin ve verimliliklerinin karşılaştırılması." Trakya üniversitesi sosyal bilimler dergisi , vol.19, no.2, pp.341-365.
@article{article, author={MEHMET YAVUZ And author={PINAR ŞAFAK}, title={Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara ev içi becerilerin öğretiminde videoyla model olma ile videoyla ipucu yöntemlerinin etkililiğinin ve verimliliklerinin karşılaştırılması}, journal={Trakya üniversitesi sosyal bilimler dergisi}, year=2017, pages={341-365} }