S. ATEŞ And S. KARAÇAM, "Farklı ölçme tekniklerinin lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasaları konularındaki kavramsal bilgi düzeyine etkisi no 10 s 1 17," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2005, no.10, pp.1-17, 2005
ATEŞ, S. And KARAÇAM, S. 2005. Farklı ölçme tekniklerinin lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasaları konularındaki kavramsal bilgi düzeyine etkisi no 10 s 1 17. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2005, no.10 , 1-17.
ATEŞ, S., & KARAÇAM, S., (2005). Farklı ölçme tekniklerinin lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasaları konularındaki kavramsal bilgi düzeyine etkisi no 10 s 1 17. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2005, no.10, 1-17.
ATEŞ, SALİH, And SEDAT KARAÇAM. "Farklı ölçme tekniklerinin lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasaları konularındaki kavramsal bilgi düzeyine etkisi no 10 s 1 17," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2005, no.10, 1-17, 2005
ATEŞ, SALİH And KARAÇAM, SEDAT. "Farklı ölçme tekniklerinin lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasaları konularındaki kavramsal bilgi düzeyine etkisi no 10 s 1 17." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2005, no.10, pp.1-17, 2005
ATEŞ, S. And KARAÇAM, S. (2005) . "Farklı ölçme tekniklerinin lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasaları konularındaki kavramsal bilgi düzeyine etkisi no 10 s 1 17." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2005, no.10, pp.1-17.
@article{article, author={SALİH ATEŞ And author={SEDAT KARAÇAM}, title={Farklı ölçme tekniklerinin lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasaları konularındaki kavramsal bilgi düzeyine etkisi no 10 s 1 17}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2005, pages={1-17} }