H. ÇOTUK And B. ARSLANTEKİN, "Görme Engellilere Kardeş Öğretimiyle Sunulan Elle Duvar Takibi Yaparak Yürüme Becerisinin Eşzamanlı İpucuyla Öğretiminin Etkililiği.," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, pp.586-607, 2017
ÇOTUK, H. And ARSLANTEKİN, B. 2017. Görme Engellilere Kardeş Öğretimiyle Sunulan Elle Duvar Takibi Yaparak Yürüme Becerisinin Eşzamanlı İpucuyla Öğretiminin Etkililiği.. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2 , 586-607.
ÇOTUK, H., & ARSLANTEKİN, B., (2017). Görme Engellilere Kardeş Öğretimiyle Sunulan Elle Duvar Takibi Yaparak Yürüme Becerisinin Eşzamanlı İpucuyla Öğretiminin Etkililiği.. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, 586-607.
ÇOTUK, HALE, And BANU ARSLANTEKİN. "Görme Engellilere Kardeş Öğretimiyle Sunulan Elle Duvar Takibi Yaparak Yürüme Becerisinin Eşzamanlı İpucuyla Öğretiminin Etkililiği.," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, 586-607, 2017
ÇOTUK, HALE And ARSLANTEKİN, BANU. "Görme Engellilere Kardeş Öğretimiyle Sunulan Elle Duvar Takibi Yaparak Yürüme Becerisinin Eşzamanlı İpucuyla Öğretiminin Etkililiği.." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, pp.586-607, 2017
ÇOTUK, H. And ARSLANTEKİN, B. (2017) . "Görme Engellilere Kardeş Öğretimiyle Sunulan Elle Duvar Takibi Yaparak Yürüme Becerisinin Eşzamanlı İpucuyla Öğretiminin Etkililiği.." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, pp.586-607.
@article{article, author={HALE ÇOTUK And author={BANU ARSLANTEKİN}, title={Görme Engellilere Kardeş Öğretimiyle Sunulan Elle Duvar Takibi Yaparak Yürüme Becerisinin Eşzamanlı İpucuyla Öğretiminin Etkililiği.}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={586-607} }