A. Doğanay Bilgi And E. R. Özmen, "Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özet Yazma Becerilerinde Uyarlanmış Çok Ögeli Bilişsel Strateji Öğretiminin Etkililiği," 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Turkey, 2012
Doğanay Bilgi, A. And Özmen, E. R. 2012. Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özet Yazma Becerilerinde Uyarlanmış Çok Ögeli Bilişsel Strateji Öğretiminin Etkililiği. 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Trabzon, Turkey).
Doğanay Bilgi, A., & Özmen, E. R., (2012). Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özet Yazma Becerilerinde Uyarlanmış Çok Ögeli Bilişsel Strateji Öğretiminin Etkililiği . 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Turkey
Doğanay Bilgi, ARZU, And EMİNE RÜYA ÖZMEN. "Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özet Yazma Becerilerinde Uyarlanmış Çok Ögeli Bilişsel Strateji Öğretiminin Etkililiği," 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Turkey, 2012
Doğanay Bilgi, ARZU D. And Özmen, EMİNE R. . "Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özet Yazma Becerilerinde Uyarlanmış Çok Ögeli Bilişsel Strateji Öğretiminin Etkililiği." 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Turkey, 2012
Doğanay Bilgi, A. And Özmen, E. R. (2012) . "Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özet Yazma Becerilerinde Uyarlanmış Çok Ögeli Bilişsel Strateji Öğretiminin Etkililiği." 22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ARZU DOĞANAY BİLGİ And author={EMİNE RÜYA ÖZMEN}, title={Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özet Yazma Becerilerinde Uyarlanmış Çok Ögeli Bilişsel Strateji Öğretiminin Etkililiği}, congress name={22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2012}}