N. KAVAK, "Maddenin Tanecikli Doğası Hakkında İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin İmaj Oluşturmalarına Rol Oynama Öğretim Yönteminin Etkisi," G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, pp.327-339, 2007
KAVAK, N. 2007. Maddenin Tanecikli Doğası Hakkında İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin İmaj Oluşturmalarına Rol Oynama Öğretim Yönteminin Etkisi. G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2 , 327-339.
KAVAK, N., (2007). Maddenin Tanecikli Doğası Hakkında İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin İmaj Oluşturmalarına Rol Oynama Öğretim Yönteminin Etkisi. G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, 327-339.
KAVAK, NUSRET. "Maddenin Tanecikli Doğası Hakkında İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin İmaj Oluşturmalarına Rol Oynama Öğretim Yönteminin Etkisi," G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, 327-339, 2007
KAVAK, NUSRET. "Maddenin Tanecikli Doğası Hakkında İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin İmaj Oluşturmalarına Rol Oynama Öğretim Yönteminin Etkisi." G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, pp.327-339, 2007
KAVAK, N. (2007) . "Maddenin Tanecikli Doğası Hakkında İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin İmaj Oluşturmalarına Rol Oynama Öğretim Yönteminin Etkisi." G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.27, no.2, pp.327-339.
@article{article, author={NUSRET KAVAK}, title={Maddenin Tanecikli Doğası Hakkında İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin İmaj Oluşturmalarına Rol Oynama Öğretim Yönteminin Etkisi}, journal={G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2007, pages={327-339} }