N. KALAYCI ATAY, "Yükseköğretimde Öğretimi Değerlendirme Anketlerinde Öğrenci Algılarındaki Farklılıkların Puanlamaya Etkileri," Educational Administration: Theory and Practice , vol.54, pp.235-275, 2008
KALAYCI ATAY, N. 2008. Yükseköğretimde Öğretimi Değerlendirme Anketlerinde Öğrenci Algılarındaki Farklılıkların Puanlamaya Etkileri. Educational Administration: Theory and Practice , vol.54 , 235-275.
KALAYCI ATAY, N., (2008). Yükseköğretimde Öğretimi Değerlendirme Anketlerinde Öğrenci Algılarındaki Farklılıkların Puanlamaya Etkileri. Educational Administration: Theory and Practice , vol.54, 235-275.
KALAYCI ATAY, NURDAN. "Yükseköğretimde Öğretimi Değerlendirme Anketlerinde Öğrenci Algılarındaki Farklılıkların Puanlamaya Etkileri," Educational Administration: Theory and Practice , vol.54, 235-275, 2008
KALAYCI ATAY, NURDAN K. . "Yükseköğretimde Öğretimi Değerlendirme Anketlerinde Öğrenci Algılarındaki Farklılıkların Puanlamaya Etkileri." Educational Administration: Theory and Practice , vol.54, pp.235-275, 2008
KALAYCI ATAY, N. (2008) . "Yükseköğretimde Öğretimi Değerlendirme Anketlerinde Öğrenci Algılarındaki Farklılıkların Puanlamaya Etkileri." Educational Administration: Theory and Practice , vol.54, pp.235-275.
@article{article, author={NURDAN KALAYCI ATAY}, title={Yükseköğretimde Öğretimi Değerlendirme Anketlerinde Öğrenci Algılarındaki Farklılıkların Puanlamaya Etkileri}, journal={Educational Administration: Theory and Practice}, year=2008, pages={235-275} }