V. GÖKSU Et Al. , "Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2016
GÖKSU, V. Et Al. 2016. Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi .
GÖKSU, V., ASLAN, O., ÖZEL, M., & ŞENEL ZOR, T., (2016). Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi .
GÖKSU, VOLKAN Et Al. "Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2016
GÖKSU, VOLKAN Et Al. "Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2016
GÖKSU, V. Et Al. (2016) . "Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi .
@article{article, author={VOLKAN GÖKSU Et Al. }, title={Açık-Düşündürücü ve Tarih Temelli Öğretimin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışları Üzerindeki Etkisi}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016}