N. TEMUR And H. ARSLAN, "Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Duygu Durumu Bildiren İfadelerin Öğrenilme Düzeyi," Ana Dili Eğitimi Degisi , vol.6, no.3, pp.877-893, 2018
TEMUR, N. And ARSLAN, H. 2018. Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Duygu Durumu Bildiren İfadelerin Öğrenilme Düzeyi. Ana Dili Eğitimi Degisi , vol.6, no.3 , 877-893.
TEMUR, N., & ARSLAN, H., (2018). Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Duygu Durumu Bildiren İfadelerin Öğrenilme Düzeyi. Ana Dili Eğitimi Degisi , vol.6, no.3, 877-893.
TEMUR, NEZİR, And HATİCE ARSLAN. "Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Duygu Durumu Bildiren İfadelerin Öğrenilme Düzeyi," Ana Dili Eğitimi Degisi , vol.6, no.3, 877-893, 2018
TEMUR, NEZİR And ARSLAN, HATİCE. "Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Duygu Durumu Bildiren İfadelerin Öğrenilme Düzeyi." Ana Dili Eğitimi Degisi , vol.6, no.3, pp.877-893, 2018
TEMUR, N. And ARSLAN, H. (2018) . "Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Duygu Durumu Bildiren İfadelerin Öğrenilme Düzeyi." Ana Dili Eğitimi Degisi , vol.6, no.3, pp.877-893.
@article{article, author={NEZİR TEMUR And author={HATİCE ARSLAN}, title={Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Duygu Durumu Bildiren İfadelerin Öğrenilme Düzeyi}, journal={Ana Dili Eğitimi Degisi}, year=2018, pages={877-893} }