F. Ç. ÇETİNKAYA Et Al. , "İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNOKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİNÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİNETKİSİ," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.2, 2017
ÇETİNKAYA, F. Ç. Et Al. 2017. İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNOKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİNÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİNETKİSİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.2 .
ÇETİNKAYA, F. Ç., YILDIRIM, K., & ATEŞ, S., (2017). İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNOKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİNÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİNETKİSİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.2.
ÇETİNKAYA, FATİH, KASIM YILDIRIM, And SEYİT ATEŞ. "İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNOKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİNÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİNETKİSİ," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.2, 2017
ÇETİNKAYA, FATİH Ç. Et Al. "İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNOKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİNÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİNETKİSİ." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.2, 2017
ÇETİNKAYA, F. Ç. YILDIRIM, K. And ATEŞ, S. (2017) . "İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNOKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİNÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİNETKİSİ." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.2.
@article{article, author={FATİH ÇETİN ÇETİNKAYA Et Al. }, title={İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNOKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİNÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİNETKİSİ}, journal={Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2017}