Ö. Saygın Et Al. , "Yapılandırmacı Öğretim Yaklaşımının Biyoloji Dersi Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi:Canlılığın Temel Birimi-Hücre," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, 2006
Saygın, Ö. Et Al. 2006. Yapılandırmacı Öğretim Yaklaşımının Biyoloji Dersi Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi:Canlılığın Temel Birimi-Hücre. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1 .
Saygın, Ö., Atılboz, N. G., & Salman, S., (2006). Yapılandırmacı Öğretim Yaklaşımının Biyoloji Dersi Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi:Canlılığın Temel Birimi-Hücre. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1.
Saygın, Özlem, NAZLI GÖKBEN ATILBOZ, And Selahattin Salman. "Yapılandırmacı Öğretim Yaklaşımının Biyoloji Dersi Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi:Canlılığın Temel Birimi-Hücre," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, 2006
Saygın, Özlem Et Al. "Yapılandırmacı Öğretim Yaklaşımının Biyoloji Dersi Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi:Canlılığın Temel Birimi-Hücre." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1, 2006
Saygın, Ö. Atılboz, N. G. And Salman, S. (2006) . "Yapılandırmacı Öğretim Yaklaşımının Biyoloji Dersi Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi:Canlılığın Temel Birimi-Hücre." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.26, no.1.
@article{article, author={Özlem Saygın Et Al. }, title={Yapılandırmacı Öğretim Yaklaşımının Biyoloji Dersi Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi:Canlılığın Temel Birimi-Hücre}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2006}