V. KUKUL Et Al. , "Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine YönelikGeliştirilen Animasyonların Değerlendirilmesi: AlgılananÖğrenme, Kullanılabilirlik ve Katılım," Türk Akademik Yayınlar Dergisi , vol.2, no.1, pp.80-93, 2018
KUKUL, V. Et Al. 2018. Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine YönelikGeliştirilen Animasyonların Değerlendirilmesi: AlgılananÖğrenme, Kullanılabilirlik ve Katılım. Türk Akademik Yayınlar Dergisi , vol.2, no.1 , 80-93.
KUKUL, V., ÜNAL, M., KARATAŞ, S., KILIÇ ÇAKMAK, E., & YILMAZ, A., (2018). Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine YönelikGeliştirilen Animasyonların Değerlendirilmesi: AlgılananÖğrenme, Kullanılabilirlik ve Katılım. Türk Akademik Yayınlar Dergisi , vol.2, no.1, 80-93.
KUKUL, VOLKAN Et Al. "Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine YönelikGeliştirilen Animasyonların Değerlendirilmesi: AlgılananÖğrenme, Kullanılabilirlik ve Katılım," Türk Akademik Yayınlar Dergisi , vol.2, no.1, 80-93, 2018
KUKUL, VOLKAN Et Al. "Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine YönelikGeliştirilen Animasyonların Değerlendirilmesi: AlgılananÖğrenme, Kullanılabilirlik ve Katılım." Türk Akademik Yayınlar Dergisi , vol.2, no.1, pp.80-93, 2018
KUKUL, V. Et Al. (2018) . "Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine YönelikGeliştirilen Animasyonların Değerlendirilmesi: AlgılananÖğrenme, Kullanılabilirlik ve Katılım." Türk Akademik Yayınlar Dergisi , vol.2, no.1, pp.80-93.
@article{article, author={VOLKAN KUKUL Et Al. }, title={Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine YönelikGeliştirilen Animasyonların Değerlendirilmesi: AlgılananÖğrenme, Kullanılabilirlik ve Katılım}, journal={Türk Akademik Yayınlar Dergisi}, year=2018, pages={80-93} }