Ü. ŞİMŞEK Et Al. , "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.3, pp.763-791, 2009
ŞİMŞEK, Ü. Et Al. 2009. İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.3 , 763-791.
ŞİMŞEK, Ü., DOYMUŞ, K., Doğan, A., & KARAÇÖP, A., (2009). İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.3, 763-791.
ŞİMŞEK, ÜMİT Et Al. "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.3, 763-791, 2009
ŞİMŞEK, ÜMİT Et Al. "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.3, pp.763-791, 2009
ŞİMŞEK, Ü. Et Al. (2009) . "İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.29, no.3, pp.763-791.
@article{article, author={ÜMİT ŞİMŞEK Et Al. }, title={İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Kimyasal Denge Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={763-791} }